شرایط و ضوابط خرید و استفاده از فروشگاه اینترنتی طهماسبی
از شما خواهشمندیم که این ضوابط و مقررات را با دقت کامل مطالعه بفرمایید زیرا استفاده از این وبسایت و یا خرید یکی از محصولات، نشان میدهد که شما قوانین ما را پذیرفتهاید.
این وبسایت با دسترسی که به شما می دهد این فرصت را برای شما فراهم مینماید که از میان تعداد متنوعی از کالاها که برای فروش از طریق وبسایت فهرستبندی شدهاند به جستجو و خرید بپردازید.
شما با ادامه استفاده از وبسایت و خدمات آن نشان میدهید که شرایط و ضوابط را پذیرفتهاید همچنین شما با کلیک کردن بر روی کادر قبول یا پذیرش شرایط و ضوابط که توسط این شرکت در این بخش قرار داده میشود موافقت خود را اعلام مینمایید.
نخستین گام برای دسترسی به وبسایت این است که به عنوان کاربر در سایت فروشگاه طهماسبی ثبت نام نمایید
در فرآیند ثبت نام از شما خواسته می شود که برخی از اطلاعات شخصی خود را نظیر نام و نام خانوادگی ،شماره تلفن و آدرس را وارد نمایید
شما متعهد میشوید که هر اطلاعاتی را که در راستای تکمیل کردن فرآیند ثبت نام به این شرکت ارائه مینمایید، دقیق و صحیح می باشد.
زمانی که فرآیند ثبت نام تکمیل شود، شما عضو وبسایت محسوب میشوید و محدودیتهای این شرایط و ضوابط را میپذیرید و بعنوان یک عضو رسمی، دسترسی به خدمات وب سایت را خواهید داشت.
تعهدات کاربران
شما مسئولیت فردی برای حفاظت از محرمانگی یوزر و پسورد خود را دارید.
هر گونه استفاده از اطلاعات ثبت نامی به وسیله فرد دیگر با مسئولیت شخص شماست.
خرید محصولات و ضوابط بازگشت
فروشگاه طهماسبی با هدف جلب رضایت مشتری و به حداکثر رساندن تجربه مثبت خرید کاربران گرامی از ابتدای فرایند خرید تا پس از تحویل گرفتن کالا در کنار مشتریان خواهد بود و پاسخگوی کلیه مشکلات احتمالی در فرآیند تحویل کالاست.
به همین منظور شرایطی در نظر گرفته شده است تا اگر نیاز باشد مشتریان گرامی بتوانند کالای خریداری شده را مرجوع نمایند. این شرایط مطابق قانون تجارت الکترونیک کشور، با در نظر گرفتن برخی ملاحظات بیشتر برای کاربران در راستای تحقق مشتری مداری تنظیم شده است.
مرجوعی کالا در هر یک از حالتها به شکل زیر و طبق قواعد زیر hمکان پذیر است:
حالت اول (تحقق یکی از شرایط زیر):
۱-کالا آسیب دیده باشد
۲-کالا غیراصل باشد(کالای تقلبی به جای برند اصلی ارسال شود) و غیر اصل بودن آن محرز شود
۳-کالای فرستاده شده مطابق مشخصات موجود روی سایت نباشد
در این حالت، مشتری باید حتما ابتدا ظرف مدت ۴۸ ساعت مشکل را به شماره پشتیبانی سایت اعلام نماید. در صورت اعلام مشکل، طی زمان مذکور، فروشگاه طهماسبی موظف است ضمن عذرخواهی و دلجویی از مشتری از مشتری بخواهد تا کالا را حداکثر تا ۷ روز به آدرس پستی فروشگاه طهماسبی برساند.
دراین حالت هزینه حمل مرجوعی کالا به عهده فروشگاه طهماسبی است. همچنین مشتری میتواند درخواست عودت وجه نموده یا به همان میزان کالای دیگری خریداری نماید. در صورت خرید مجدد با هرمبلغی باز هم هزینه ارسال با فروشگاه طهماسبی خواهد بود.
(خرید با قیمت و حجم همکاری، مشمول شرایط گفته شده نیست)
حالت دوم: مشتری کالا را به هر دلیلی نپسندد:
در این حالت مشتری ۷ روز فرصت دارد نسبت به مرجوعی کالا فقط و فقط در صورتی که شرایط زیر را داشته باشد اقدام نماید:
۱- شرایط کالا مشابه نو باشد یعنی: ظاهر آن کثیف نباشد و مشابه نو باشد، چیزی از روی آن کم نشده باشد، آسیب ندیده باشد.
۲- داخل بسته بندی به شکل صحیح و اولیه قرار گرفته باشد. کلیه پلمپ ها باز نشده باشد.
در این حالت هزینه حمل کالا هم هنگام مرجوعی و هم هنگام سفارش مجدد با مشتری خواهد بود.
روند تحویل کالا:
شما میپذیرید که خدمات ارسال کالا از طریق شرکتهای ثالث نظیر پست، تیپاکس، باربری و اتوبوس انجام میگردد.
لذا در قبال هر گونه خسارت و یا آسیب و تاخیر در ارسال کالا در برابر کاربران مسئولیتی نخواهد داشت اما شرکت وظیفه خود می داند که جهت مشتری مداری از جانب خود پیگیری های لازم را انجام دهد.
در مواقعی که محصولی در طول خدمات ارسال و تحویل مفقود گردد و یا آسیب ببیند، شما می بایست بطور مستقیم با ارائه دهنده خدمات تماس بگیرید و درخواست غرامت دهید اما جهت همکاری بهتر ما را از این اتفاق مطلع سازید تا همکاری های لازم جهت تسهیل در روند کار انجام گردد.